news-img03

داروسازی توليد دارو برترین داروسازی کشور

دوم اسفند،‌ تالار وحدت تهران، شاهد حضور انديشمندان، داروسازان، توليدكنندگان دارو و استادان عرصه صنعت و تجهيزات پزشكي كشور بود كه با روحيه‌اي عالي و پر از شور و شعف، در مراسم معرفي دستاوردهاي صنعت دارو و تجهيزات پزشكي گرد هم آمده بودند تا بابت موفقيت‌هاي بزرگشان در عرصه داروسازي، جشن ملي برگزار كنند.
در اين مراسم كه با هدف قدرداني از كساني كه در عرصه خودكفايي اين كشور در حوزه دارو و تجهيزات پزشكي زحمت مي كشند و نيز رونمايي 12 قلم دارو و 2 مورد تجهيزات پزشكي توليد داخل برگزار گرديد وزير محترم بهداشت جناب آقاي دكتر سيد حسن هاشمي، داروسازان و افرادي كه در زمينه توليد دارو فعاليت مي‌كنند را جهادگر ناميد و اظهار داشت: شما جهادگر هستيد چرا كه كمتر حرف مي‌زنيد و بيشتر عمل مي‌كنيد و حاصل عمل شما چيزي جز توليد، فناوري، استقلال كشور و توسعه امنيت كشور نيست .
همچنين جناب آقاي دكتر رسول ديناروند رئيس محترم سازمان غذا و دارو تسهيل صادرات دارو و تجهيزات پزشكي كشور را از اولويت هاي وزارت بهداشت خواند و گفتند: هدف درست ما در حوزه داروسازي رسيدن به تراز مثبت تجاري است.
در همين راستا شركت داروسازي توليددارو با مديريت جناب آقاي دكتر پيام سيفي موفق به دريافت تنديس بلورين سيب غذا از وزير محترم بهداشت
جناب آقاي دكتر سيد حسن هاشمي بابت توليد محصولات كپسول دابيگاتران و قرص فبوكسوستات براي اولين بار در ايران شد.

برچسب‌ها: بدون برچسب
0

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *